Verdikveld Forslag 2

Verdikveld i Hunstad fotballklubb

Vil du være med på en kveld med avklaring av verdiene i klubben vår?
Hva er viktig for deg i klubben?
Meld deg på verdikveld 23. november og vær med på å forme fremtidens Hunstad Fotballklubb!

Verdiene skal reflektere hva klubben er og står for. Det er derfor viktig at verdiene er utviklet av og forankret i klubben.
Da trenger vi stemmene til medlemmene med på denne kvelden.Fra de yngste lagene er det voksne som må representere.
For ungdomslagene kan veldig gjerne spillere være representert i tillegg til voksne.

Vi skal være i kantina i Mørkvedhallen fra kl 18. til 22. Med oss har vi Vebjørn Rånes som skal lose oss gjennom kveld.
Vi skal snakke sammen om hvorfor vi er i idretten, hva som er viktig for oss. Sammen skal vi sette ord på dette og komme frem til hvilke verdier vi har felles og står for i klubben vår.

Påmelding gjøres her