Marianne Olsen Sjøset er ny daglig leder

Da er det endelig klart! Vi har fått ny daglig leder! 🎉🎉

Marianne Olsen Sjøset er ny daglig leder i Hunstad fotballklubb 🙂

Marianne Olsen Sjoset

Med dette er mer enn ett års jakt over. Det var mange gode søkere i siste runde, og til sist var det Marianne som utpekte seg som den beste kandidaten.

I Marianne fant vi en som brenner for lokal aktivitet for barn og unge, og som har god erfaring fra arbeid i lag og foreninger. Hun matcher godt med verdiene våre som er Inkluderende, Lagspill, Utvikling og Trygghet, og hun skal nå bidra i driften og utviklingen klubben vår med grunnlag i disse. Marianne er ikke helt ukjent med klubben siden hun har en sønn på 11 år som spiller her, og hun har vært aktiv med i blant annet arrangering av nyttårscupen.

Samtidig som Marianne kommer til, forlater Joachim Kildal sin stilling som leder for sportslig utvikling og aktivitet i slutten av måneden. Joachim skal fremover være hovedtrener for Junkeren i PostNord-ligaen, men fortsetter i tillegg å være trener hos oss.

Vi er kjempefornøyde med å ha fått Marianne med på laget, og at vi beholder Joachim som trener i Hunstad FK.