Sport1

«Hunstadkolleksjonen»

Hunstad Fotballklubb synes det er viktig at spillere, trenere og tillitsvalgte representerer klubben med stolthet og at vi fremstår på en enhetlig og ryddig måte overfor motstandere, dommere, publikum og sponsorer.

For å bygge oppunder dette har klubben plukket ut en serie NIKE-tekstiler som vi kaller «Hunstadkolleksjonen» og tekstilene fås kjøpt hos vår samarbeidspartner Sportshuset Sport1 på Stormyra. Klubben har forhandlet frem nettopriser for kolleksjonen og klubbens medlemmer kan når som helst benytte seg av disse.

Profilering:
På overdeler (trøyer og jakker) trykkes det Hunstad Fotballklubbs logo på vestre bryst, sponsormerke fra Elektro på høyre bryst under NIKE-logoen og et stort merke på ryggen med «Hunstad FK Bodø». Trykken finansieres av klubben og det

tilkommer ikke tillegg i prisen for medlemmer på dette. (Sportshuset Sport1 har retningslinjer for hvordan trykken skal produseres).

Initialer:
Vi anbefaler medlemmer å trykke spillerens initialer på overdel og bukse- og Sportshuset Sport1 har retningslinjer for hvor trykken skal plasseres. Her tilkommer det evt. et tillegg på kr. 50,- pr. initialtrykk og kosten dekkes av medlemmet selv. Legg merke til at prisen er pr. initialtrykk og at trykk på overdel og bukse vil koste Kr. 100,- til sammen.

Basisplagg:
Vi har plukket ut fire (4) basisplagg som spillere bør ha når de representerer klubben og da spesielt i kampsituasjoner. Basisplaggene fremkommer i «Hunstadkolleksjonen» og er:

1. NIKE Park shorts
  2. NIKE Classic fotballstrømpe
  3. NIKE Academy treningsbukse
  4. NIKE Academy half zip overdel

Priser for juniorstørrelser pr. 1. desember 2018 var hhv 120,-/80,-/280,- og 280,-. Evt. initialtrykk kommer i tillegg på treningsbukse og overdel.

Hunstad Fotballklubb