PK logo farge RGB stor

Idrettstrøm fra Polar Kraft

Polar Kraft er en av våre sponsorer, som medlem av FK Hunstad kan du nå kjøpe Idrettsstrøm.
For hver kWh du forbruker med denne strømavtalen går 1 øre i idrettsstøtte til klubben, uten at det koster ekstra.
Ingen binding og en stabilt lav pris gjennom hele året.
Idrettsstrøm var i 2019, 3 øre lavere en gjennomsnittprisen på strøm.

Hvorfor ikke BYTT til –  SPAR med & STØTT Hunstad FK

Polar Kraft har hatt stor suksess i Lofoten på dette konseptet – nå i februar betales det ut over 150.000kr til Kabelvåg IL. Dette er en klubb med ca. 500 medlemmer og ca. 400 har idrettsstrøm med støtte til klubben.
NÅ SATSER VI I BODØ OG SALTEN og Hunstad FK er en av de utvalgte klubbene, vi ønsker – og betaler med glede ut støtte til idretten!

I dag har Hunstad FK 12 Støttespillere – 12 som har kjøpt idrettsstrøm med støtte til klubben.
Ved oppnådde 100 støttespillere (før 01.01.2021) – vil klubben motta en bonus i tillegg til støtten gjennom ditt forbruk av strøm.

For å bestille Idrettsstrøm trenger Polar Kraft
Navn
Fødseldato
Adresse(r) på målere